keskiviikko 27. elokuuta 2014

Syötyjä sanoja -haaste

Sain Koti Aurorassa-blogista Syötyjä sanoja -haasteen. Muutamia päiviä olen miettinyt, mitä sanoja olen joutunut syömään... monessakin aivan varmasti, mutta ehkä tässä ruuhkavuosi elämäntilanteessa kuvaavinta ovat lasten harrastuksiin liittyvät sanat: "Minun lapseni eivät tule koskaan harrastamaan jääkiekkoa ja ratsastusta." Näitä sanoja muistan lasten syntymän jälkeen lieventävän: "Toivon, että lapseni eivät koskaan ala harrastamaan jääkiekkoa ja ratsastusta". Kumpaakaan lajia kohtaan minulla ei ole mitään vastaan, kumpaakaan lajiin en vain ole koskaan tuntenut mitään erityistä kiinnostusta.

Heh, näin se menee... jäähallilla tulee vietettyä kiitettävästi aikaa ja maneesi sekä ratsastustallit ovat tulleet tutuiksi. Neiti pitää omaa blogia, jonne minä saan ottaa kuvia ja josta olen pominut muutaman kuvan!







2 kommenttia:

  1. Näytin meidän heppahullulle tyttösi blogia. Sillä oli kans oma heppablogi, mutta poistettiin se kun ei jaksanut päivittää sitä. Ihana myös tuo viiminen kuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neidillä postaustahti ei ole kovin aktiivinen, mutta jotain juttua tulee... Viimeinen kuva on minun yksi muutaman talven takainen suosikkikuva, pieni poika ja iso kassi!

      Poista