sunnuntai 10. elokuuta 2014

Hiuksia ja lettejä

Neidillä on pitkä ja paksu tukka, mikä on hieman luonnonkihara... neiti itse tykkää pitää hiukset vapaana, jolloin ne ovat meidän vanhempiem mielestä sotkuiset, epäsiistit ja näen ne usein ruokalautasella. Pitkät hiukset ovat kauniit, kun ne ovat puhtaat ja hyvin hoidettu... tätä virttä laulan neidille varmaan joka päivä.

Olen huono tekemään kampauksia, mutta innostuin kokeilemaan letitystä ja tässä muutama taidon näyte, joista neiti itsekin tykästyi. Alemman kuvan ponnariversion osaan tehdä uudestaan, mutta oliko tuuria saada onnistumaan tuo ensimmäisen kuvan letti... kivan näköinen siitä ainakin tuli!



Meillä alkoi ratsatustunnit torstaina ja kävin katsastamassa minun lemppari näkymän pelloilta merelle... kaunista maisemaa! <3

Takiasia pellon reunalla!

4 kommenttia:

  1. Minäkin tykkään, että tyttöjen hiukset ovat kiinni. On tullut opeteltua erilaisia lettejä. Viimeksi esikoinen opetti minulle miten tehdään kalanruotoletti, kuopuksen hiuksilla. Itse on oppinut sen tallilta, kun on letittänyt hevosten harjoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän heppaneiti toivoo myös minun tekevän tuon kalanruotoletin.... ehkä joskus! :)

      Poista
  2. Ihana tuo ensimmäinen letti! Meilläkin on noita tehty nyt urakalla kun tyttö näki moisen kampauksen tanssikaverillaan - ja minä saman Kalastajan vaimolla ;) Mä osaan tehdä lettejä kyllä mutta damn kun meidän perheen naisilla ei riitä hiukset mihinkään lettikampauksiin :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, meillä minä en osaa tehdä oikein kunnolla lettejä, mutta hiuksia riittää! Bongasin tuon ensimmäisen letin myös Kalastajan vaimolta. :)

      Poista