tiistai 2. huhtikuuta 2013

Pirtelöitä

Tämän blogin postauksesta se lähti... pirtelöhimo! Olen perso makealle ja nyt pääsiäisenä niinkuin joulun aikaankin tulee suklaata + muita herkkuja syötyä ihan liikaa. 

Saako tälle makeanhimolle stopin... aikaisemmin ei ole onnistunut ja nyt alkoi uusi yritys. Kun kerran on keksitty "drinkki makean himoa vastaan" niin pakkohan sitä oli kokeilla. Minun drinkissä on mansikan makuista proteiinijauhoa, luomu kookosöljyä, psylliumjauhetta ja vettä. Toiseen versioon olen lisännyt vielä mukaan pakastemustikoita. On muuten hyvää!!!

Ei ole myöskään tehnyt mieli makeeta, mutta seurataan tilannetta...

Olen joitain muitakin pirtelöreseptejä hakenut ja tänään kokeilin vihreän väristä juomaa, ei hullumpi tämäkään! Jääkapissa on vielä tuorepinaattia ja avokadoa, joten huomenna meillä tehdään lisää pirtelöitä!

Ja hei, otetaan mielellään vastaan erilaisia pirtelöreseptejä! <3




3 kommenttia:

  1. Heippa! En tiedä etsinkö vain liian hätäisesti, mutta silmääni ei ainakaan äkkiseltään osunut sähköpostiosoitettasi.

    Voitit juuri mun arvonnassa kaksi pärekoritarjotinta! Laitatko mulle sähköpostia talopihkala@gmail.com, niin saat ihanuudet kotiisi. :)

    VastaaPoista
  2. Nam... näyttävät herkullisilta;)) Ja ihania kuvia olet ottanut.
    Aurinkoista perjantaita sinulle.

    Terkuin, Frida

    VastaaPoista