maanantai 18. helmikuuta 2013

Oregano

Sain eilen itse kasvatettua ja kuivattua oreganoa... onpa kaunis mauste läpinäkyvässä lasipurkissaan! 

Silloin, kun olin lasten kanssa kotona hoitovapaalla jaksoin muutamana kesänä kasvattaa yrttejä ja käytin niitä paljon tuoreena antamaan makua ruokaan. Sittemmin yrttien kasvatus on jäänyt... saisinkohan kimmokkeen tästä organo-lahjasta ja laittaisin ensi kesänä yrtti- ja salaatin taimia kasvamaan.

Nyt tarttis piakkoin saada inspiraatio muutaman viherkasvin mullan vaihtoon... tavoitteena tämän viikon loppuun mennessä! Seuraavaksi olisi taas hieman ulkohommia eli lumitöitä!








2 kommenttia:

  1. Moikkelis...

    Jos olet nämä kuvat ottanut sillä 50 millisellä objektiivilla, niin WAU!!! Ihania kuvia... juuri tuollaisia minäkin haluaisin saada aikaiseksi.

    Onko sulla 50mm f/1.8
    vai 50mm f/1.4?

    Hyvää tätä viikkoa sinulle.

    Terkuin, Frida, joka haaveilee uudesta linssistä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä kuvat olen ottanut 55-250 mm ja olen pahasti jämähtänyt käyttämään ko. objektiivia! Minulla on 50 mm f/1.8, mutta olen tosi vähän käyttänyt sitä... vaatii harjoittelua!

      Frida: sinun kuvat ovat kauniita ja onnea uudesta blogiosoitteesta!

      Poista