sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Haaveilua, jahkailua, saamattomuutta jne.

Sisustajana olen sellainen että, kun teen hankintoja ne ovat mahdollisimman pysyviä. En kovin usein vaihda huonekalujen järjestystä ja vuodesta toiseen mennään niillä mitä on. Olen jo pidemmän aikaa haikaillut tiettyjen hankintojen perään, saamattomuuttani ne on jäänyt hankkimatta. Vaikka verkkokaupoista on kätevä tilata niin minä kuitenkin haluan tavarat ja vaatteet vielä ostaa kaupasta, koska haluan tuotteen nähdä livenä. Kun erittäin harvoin käyn kaupungissa niin nuo kaikki haaveilemani sisutusjutut jää hankkimatta. 

Hay:n sohvapöydän olin jo kerran ostamassa Turusta, mutta se jäi kauppaan, kun olin junalla liikenteessä. Hay:n keltaista nappityynyä olen hypistellyt parissa kaupassa, mutta silloin en ollut niin 100% varma kuin nyt, että haluan sovalle kaksi niitä. Ferm Living torkkupeitto ja tyyny ovat myös hankintalistalla... Näitä voisin yrittää rohkaistua tilaamaan verkkokaupoista, kun olen jo päättänyt haluta ne! :-)

Ja sitten vielä mattoja olisi tarve useammallekin. Nyt on tarjolla niin paljon ihania mattoja, että tiedän jo etten osaa päättää... ja sitten ne jää hankkimatta. Olen siis aikamoinen jahkailija myös, siksi kait ne hankinnat ovat niin pysyviä!

Mukavaa sunnuntaita!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti